Velkommen til min blog

Det har længe været min hobby at skrive erotiske noveller til min skrivebordsskuffe, indtil jeg fik den ide at sammenfatte dem til en lang historie, hvor du er hovedpersonen på min blog. 
Nogle af disse historier er fri fantasi. Andre er beskrivelser af virkelige begivenheder fra mit sexliv. Hvilke der er hvad, må du selv gætte dig til. Historien er ikke færdig og bliver det formentlig aldrig, men med tiden bliver den forhåbentlig større og mere omfattende og derved også mere interessant at dykke ned i.
Det er i hvert fald mit håb, at du nyder din dukkert.

Ris/Ros og modtages gerne og hvis du ligefrem føler dig inspireret til at skrive et indlæg til en del af historien, der er ufærdig, skal du være mere end velkommen, så vil jeg overveje at offentliggøre den, som en brik i puslespillet.

Kommentarfelterne er med andre ord dine.

Start dit besøg ved at klikke her.

Venlig Hilsen
LD

Ingen kommentarer:

Send en kommentar