At betale


Astrid og jeg sidder i en park, i det første morgenlys, og deler en joint, mens vi i stilhed lytter til storbyens begyndende opvågning, af støjende motorlarm. Jeg fantaserer om mad, om at bolle Astrid længe og lidenskabeligt, slikke hendes allerede gennembollede fisse og … Astrid afbryder mine tanker.

- Jeg mødte engang en mand i byen, som jeg lystigt kopulerede med den samme nat i denne her park, lige derovre ved træerne.
Hun inhalerer det sidste af den rusgivende brune cigaret, kaster den på jorden, hvor jeg tramper på den. Hun puster den fede røg ud og, der i min skævvredne verdensperception, bliver til en ekshalering af den sæd hun grådigt slugte for mindre end en time siden. En bevidsthedsudvidende sky af hallucinerende sperm. Min tankerække afbrydes igen af Astrids stemme.
- Det var skønt, men det interessante var, at han efterfølgende fortalte mig, at han var gift, havde børn, og at han gerne ville give mig 1000 kr. for ulejligheden. På den måde fik han renset sin dårlige samvittighed overfor mig, nu når han ikke kunne give mig mere.

- Tog du imod pengene?

- Ja da, og han fik mine trusser og telefonnummer, og da han ringede næste gang gentog seancen sig. Jeg har da også luderfantasier, hvilket du jo selv har set. Eller jeg har i hvert fald nok luderfantasier, til at tænke at 2000 kr., for noget jeg ville have gjort gratis ikke er så dårligt endda. Desværre fik jeg en kæreste efter den anden gang, og måtte afbryde forbindelsen.

Jeg overvejer om jeg har luderfantasier, hvilket ikke tager så lang tid, for det har jeg. Jeg kunne sagtens finde på at spørge en kvinde som alligevel havde tænkt sig, at have sex med mig, om hun ville hjælpe mig med at udleve den. Det ville dog være vigtigt for mig, at hun ville havde gjort det alligevel, for min luderfantasi har intet med virkelighedens ludere at gøre. 1000 kr. ville jeg aldrig gå til luder for, og det har intet at gøre med, at jeg ikke synes at deres erhverv er hæderligt, i orden eller seriøst, det ville bare ikke være min luderfantasi. Flirten, fascinationen og begæret efter kvinden skulle være til stede, før jeg ville forslå en kvinde at købe hendes krop i et tidsrum. Jeg kigger på Astrid og overvejer et forslag, mens hun fortsætter.

- Hvis vi nu antager, at han virkelig ville gå fra mig med ren samvittighed, tænker jeg, at han må lide af en eller af en slags ridderkompleks, hvilket mange mænd gør, tror jeg. Bare fordi jeg spreder benene for dig, betyder det jo ikke at du skal give middag, diamantringe og kjoler. Det er som om, at hvis kvinder knepper, har de fortjent mere end pik. Deres lyst er ikke nok i sig selv, for de giver åbenbart mere end de får. Det er ligesom, at det er synd for den syndige kvinde, hvis hun ikke får villa, Volvo og børn ud af at bolle.

- Jeg tror såmænd ikke kun at det er mænd, der lider af denne opfattelse.

Jeg rejser mig fra bænken.

- Næh, det kan der være noget om.

- Jeg vil gerne give dig 1000 kr. hvis din krop er min resten af denne søndag. [KLIK HER]

- Skal vi gå hjem til mig. [KLIK HER]

Ingen kommentarer:

Send en kommentar