Tømmermænd


Jeg har tømmermænd, og med dem har følgesvenden liderlig også indfundet sig. Sådan er det i hvert fald altid for mig. Jeg kan ikke være bagstiv og ikke liderlig. 
I dag er liderligheden forstærket af tankerne om Astrid, som jeg kneppede i røven i går. 
Utroligt nok troede folk, at vi havde været ude og ryge, da vi let svedige kom tilbage, fra vennernes soveværelse.
Det var første gang med Astrid, og jeg fik aldrig hendes nummer. Ærgerligt, for jeg kunne godt tænke mig at gentage succesen, bare for at se hendes enorme bryster dingle, til rytmen af med min dunkende pik i hendes mørke stramme hul. Situationen i soveværelset havde været for hektisk til, at jeg fik pillet alt tøjet af hende. Vi vidste vel begge, at 10 minutters "rygning" var tidsrammen for mødet, hvis det ikke skulle opdages som festens pinlige intermezzo. Jeg fik blot slikket og suttet lidenskabeligt på hendes store brysters mørkebrune brystvorter, ved at vippe dem ud over kjolens nedringning. Herfra forsvandt de også tilbage i BHens stramme greb, så snart jeg slap grebet om dem. 
Hun suttede mig ikke engang af, før hun var placeret på alle fire, på vennernes ægteseng, med trusserne i knæhaserne og bar røv under kjolen. Der var ikke tid.
Lige så lidt tid havde der været til at diskutere, at jeg ikke havde noget kondom. Så med spyt og slik mørnede jeg bagindgang, uden protester fra Astrid, fraregnet et lille lystent smertegips ved mit lems første gennemborende kontakt med mørket i hendes indre. 
Min pik er blevet stiv af at tænke på gårsdagen analsex med Astrid, og den titter frem med sit glinsende lilla hoved ud mellem folderne i min morgenkåbe, i et håb om forløsning. Jeg ignorerer den i første omgang, da jeg overvejer at gemme den til en af Tidens Kvinder. 
Tidens Kvinder er en kontaktliste på min mobil over bolleveninder, om man vil. Nogen bruges ofte og andre kun engang imellem. Smukke, smarte og selvstændige piger, der mødes med mig for at behovstilfredsstillelse en eventyrlig kinky omgang med det andet køn.
Jeg læner mig tilbage og kigger på min sprøjteklare pik, mens jeg i tankerne oplister mine mulighederne, som de så ud denne lørdag morgen omkring klokken 1200.

Jeg kunnen gøre en indsats for at finde Astrid, nogen må have hendes telefonnummer fra festen i går. [KLIK HER]

Jeg kan kigge på listen over Tidens kvinder, der i øjeblikket kun indeholder 3 sikkert villige og våde fisser. [KLIK HER]

Ingen kommentarer:

Send en kommentar